Fredag

Ja då har man äntligen piggnat till. Lite trött är jag fortfarande men vafan jag kan ju inte sova bort min enda lediga dag denna veckan.

Juste, dagen igår. Hade julbord till halv 11 för vi fick ett par jävla sega 1or. En del av dom ligger illa till! ;) Haha.. Efter vi slutat kom Bea på idén att åka till Harrys och bara ta 1 öl. Så jag, Bea, Elina Emma & Såsen åkte till Ljungby. Dock stängde det kl 11. Så det blev att tänka om för vi var taggade till att få dricka lite alkohol. Då blev vi sugna på att dra till Helsingborg och åka färjan till Helsingör. Det var väldigt nära att det blev så men vi ändrade oss. Vi fick tag i lite alkohol. Vi blev i gasen ganska snabbt allihop. Ja så det blev lite festande. Ganska "lugnt" men det var väldigt trevligt iaf :) Jag var ju inte den piggaste på bageriet imorse kan jag ju säga.

Ja det var gårdagen det ja. Idag då? Blir lugna gatan. Ska kanske till Sara sen och kolla på Idol. De andra tjejerna kmr nog med.

- Stephanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0