Hick

Vilket party det blev igår! Kom först till Såsen och Bea där det var lite klasskompisar och skogare. Drack lite och kollade Paradise hotel. Efter PD stack vi bort till Emeline. Dock var inte Bea & Elina så på att just då så det stannade kvar. Efter en stund kommer de också bort och då är de på g! Ja vi festar på.. går tillbaka till Bea & Sås men sedan tillbaka igen. Finns kanske inte så mkt speciellt att säga vad vi gjorde men det är så otroligt roligt att festa med dessa människor, eller att umgås med dom överhuvudtaget! Vid 4 tiden är det bara jag, Emma & Elina som är vakna och då är det dags att gå hem, fast innan vi gick hem blev nog några killar i 1an skrämda av oss ;) Haha fy fan säger jag bara, fy fan! Blev ju en trevlig och rolig hemgång med de 2 damerna. Kan ju säga att denna fredag inte heller var nådig, tur är fikade vi bara i skolan.

Ja det var den kvällen. Kanske lite luddigt beskrivet men det var ju roligt som fan. Ikväll är jag hemma själv. Malin kommer förmodligen efter jobbet. Hon ville festa men jag känner inget sug för det alls, vilket är förståeligt och ska ju på personalfest på söndag vilket jag misstänker kan bli roligt. Hemma själv ikväll, join me?

Lov nu, gött som faaan! Får väll se vad som erbjuds. Inga classmates tyvärr. Får väll leka med några andra :)

- Stephanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0