Sagan om ringen

Kollat nu på 1an och 2an i Sagan om ringen triologin. Tyvärr missar jag ju 3e filmen imorn men jag har fått en påminnelse hur jävla grymma de filmerna är! Måste leta reda på den 3e för den är bäst, den är så bäst att det är nog den bästa filmen jag vet!? Även glömt bort mkt vad som hände i filmen så mycket uppskattat att se dessa underbara filmer igen!

Aja nog tjatat om det. Hur har julafton varit då? Jovars, lugnt o mysigt. Ätit hela dagen så jag har lust att spy. Dock hatar jag att spy så jag hoppar det. Önskade mig inte så fick mest pengar, fick iaf Björn Borg trosor, mascara av mamma o pappa, o så pengar. Handlade ju även i Ullared så det räknas som julklapp det med. Av Karolina och hennes familj blev det 1 film och Christina Aguileras bodylotion+deo, trodde först det var parfym men icke, nöjd endå! :) Kanske köpa parfymen, den luktar ju gott? Och lite pengar av farmor fick jag med.

Inför fredagskvällen är jag taggad! Tror det kan bli mkt trevligt! Malin, Mikk, Julia & Frida (kanske Sara om hon hinner) ska förfesta hos mig, kanske får vi sällskap? Sedan blir det ner på Hela huset svänger.. niiiice!

Ne nu ska jag surfa runt, tror inte jag kan somna på ett tag trots att klockan är snart kvart över 1. God natt och hoppats alla har haft en bra julafton!

- Stephanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0