Till Anonym

Ja, Anonym kallar jag med tanke på att du är en fegis som inte kan stå för vem du är. Jag vet att det är du som kommenterat båda, du vet IP, man kan få reda på allt via det ungefär. Jag lägger faktiskt ner energi på dig för jag kan inte kåta bli med tanke på att det är ganska skrattretande. Jaja, nu till din lilla fråga och dumma åsikt:

Har du ingen annan bild eller? :S
Den är ju inte ens speciell...

Jag har andra bilder på mig själv, men få jag är nöjd med. Och den kanske inte är speciell för andra men för mig har den en betydelse, och hur orkar man bry sig om någons annans bild? INGEN ber dig att kolla på min blogg, antagligen kan du inte låta bli.

Du lär ju aldrig kunna komma dit verkar det som!
Hört talas om drömmar och mål i livet? Vad är det som säger att jag aldrig kommer att komma dit? Till skillnad från de flesta så kommer jag inte stanna i Ljungby hela livet. Bara för att jag inte kan komma dit NU så kan jag komma dit senare i livet. (jag skrev ett inlägg om att jag ville till Dubai)

Ja nu kan detta verka som jag bryr mig skit mycket av en anonym tönt kommenterar men det var bara en aningens skrattretande. Jag tar däremot inte åt mig av vad Anonym säger. Min blogg med MIN text, MINA bilder och framför allt MINA drömmar & mål. FAIL ANONYM! Sen är det ganska kul när jag vet att jag har mer vett i huvudet och bevisa det. Får inte ofta kommentarer och aldrig fått negativa innan så ganska kul endå, kunde inte låta bli! Åh grattis Anonym, ett heeeeeeeeeeeelt inlägg om dig, grattis! 

ÅÅÅÅÅÅÅÅH MIIIIN MYYYYYYYYYYYYCKET SPECIELLA BILD! ;););));)

Kommentarer
Postat av: Assi

haha du har fått en hater efter dig ;P

2009-12-10 @ 09:01:22
Postat av: Anonym

Sv: Hahah jag har ju tydligen det, askul! ;)

2009-12-10 @ 10:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0