Update

Hello my haters and lovers.

Dags att uppdatera dagen och föregående dag lite? 
Var ju som sagt studentfest igår. Fick sluta redan vid 10 igår så var inne på Terazza vid 11 tiden. Var ju tyvärr inte så mkt folk. Är ju snart jul och det gjorde nog mycket att det inte kom så mycket folk. För en gångs skull var inte jag fullast när jag festade med mina classmates (Y)

Stannade hemma idag med Malin. Käkade chips och misslyckad kladdis. Malin kom ju till mig imorse, lilla gumman :) She's the best! 

2 dagar kvar, sen börjar mitt sista jullov. Ja, de blir väll som alla andra lov. Ska inte ha några förväntningar bara för att det är sista jullovet, det är ju endå inga andra som engagerar sig.

Nepp, nu ska jag fortsätta kolla på House of wax, den har man ju inte sett innan?

- Stephanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0