10/11

Idag är det exakt 7 månader tills True Blood säsong 3 har premiär. Ja, jag är sjuk.

Annars då? Jovars, praktiken var väll okej. Kanske en aningens tråkigare än den brukar men man överlever ju iaf. Endast 3 dagar kvar som praktikant, sen hoppas jag verkligen att jag får jobb som köksmästaren sa, annars blir jag nog deprimerad - på riktigt. För det betyder isf att jag inte är tillräckligt duktig.. även om jag fick goda ord förra veckan har det inte känts så bra sen i söndags. Vet inte om det är så eller att det snarare är min kassa självkänsla som förstör för mig. Äh, jag ska kämpa dessa 3 sista dagar och visa att jag klarar av det!

Nog tjatat om min praktik, den är ju endå inte intressant för andra?
Har annars idag bara vilat och tagit det lugnt, allt är i sin ordning. Jag har ett väldigt ointressant vardag har jag konstaterat. Snart bär det av till Malmö. Tycker att det ska bli kul att testa på att bo i en storstad i 2 veckor. Ska även bli skönt att komma iväg.

Igår var jag även och fikade med en saknad vän. Mycket trevlig må jag säga!

Aja, nu får jag väll slösurfa runt på internet, sedan är det good shit på TV. Även en lite dusch på detta och en kvällspromenad sent med hunden. Ny design blir det inte idag heller, började igår lite men det blev skit så jag får vänta tills inspirationen väcks till liv inom mig.

- Stephanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0