Blablablaaa

Well, det blir att vara sista veckan på Toftaholm. Jag var så välkommen :D
Är det inte någon som kan lägga upp det senaste Paradise Hotel avsnittet, kan ju inte kolla på webTV för mitt internet SUGER!
Ne, nu har jag varit lite för negativ idag! Kan ju berätta om dagens ljuspunker, de få? Umgåtts med Malin, Sara & Mikk va på besök. Har även upptäckt en ny serie - Glee. Den ska jag och Malin förmodligen knarka imorn som vi brukar göra med serier (ja, vi såg väll minst 12 avsnitt av True Blood på 2 dagar?). Jaja, de va ju de ljusglimtarna, men de små ska man uppskatta!
Vet ej ennu om det lir ngn utgång för mig imorn, Jennie fyller ju trots allt 18 men jag är då inte sugen på fest i Ljungby. Får väll ta igen det ngn annan gång i en annan stad?
Well well, nu ska jag väll se om avsnitt 4 kommer upp, annars får jag nörda runt. Kanske fixa headern som jag snackat om? Peace out!
- Stephanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0