Just nu..

.. hatar jag följande extra mycket:
- bloggar som bara försvinner eller skaffar lösen på sina bloggar utan förvarning!!!!
- att jag har glömt min väska (som innehåller kamera, plånbok, pass m.m) ca 10 mil härifrån och förmodligen är tillbaka tidigast måndag!!!  :@
- att jag inte kan resa långt härifrån!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- att jag inte vet hur jag ska göra med praktiken, ringa nästa kanske?
- det förbannade projektarbetet som böjar stressa mig! BLÖÖ!

Jaja, nu ska jag sluta vara aggressiv! Får väll dra in till Malin en runda. Hon är ju med hemma idag. Ska bara leta reda på min mobil innan.

- Stephanie

Kommentarer
Postat av: kajsa

vi fixar det med projekt arbete, jag har tänkt lite=) man kanske skulle kunna göra ngt med typ vardagliga enkla desserter. eller bara vardaliga=) nej men jag menar bara att vi kan komma fram till vad vi vill. så göra vi en bok eller ngt=) vi får prata ihop oss. så vi inte krångla in det allt för mkt. har vi bara kommit igång så tror jag det går fort för oss=).. vecka 51 kan jag inte jobba ngt med projekt arbetet för då är jah ledig. men vi få ta tag i det när vi kommer till skolan. stanna kvar en eftermiddag.. ha d gött=)

2009-11-19 @ 21:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0