Läggdags

Jaha ja, om man kanske ska ta och sova lite. Ska ju upp vid 9 tiden imorn, hoppas att Malin är vaken då med hehe. Hoppas de har kul med ikväll. Tråkigt att jag inte följde med, men var inte alls sugen på det och pengar har jag inte gott om så jag har inte råd att festa så mkt, det är annat jag behöver. Ennan annan gång i en annan stad som sagt får det bli Jennie Babe

Reza åkte ut ur Idol med, bra tycker jag. Fast de är rätt jämna nu endå, nu
när agnarna har skilts från vetet (så man säger väll?). Blir väll att zappa runt lite på de väldigt få kanaler vi har. Kasst på TV på lördagar, vardagar är bättre! Sen sova!

Ha en fortsatt bra fredagsnatt gott folk!

- Stephanie




Jennie & Jag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0