Sovmorgon

Sitter och dricker lite te. Vaknade av att min kära hund hade sitt huvud 2 mm från ansiktet och stirrade på mig. Haha, han är ju fan helt retarded.
Vad skönt det var iaf  att jag fick sova lite längre :D Imorn blir det den vanliga tiden att gå upp vilket antagligen kommer bli mycket jobbigt då jag kanske får praktisera till 11 ikväll, men vad gör det!? Jag är ju ung och kry och ska klara sånt. Tydligen är det många som börjar bli sjuka.. även jag kanske? Känner mig lite lustig i halsen vilket INTE är uppskattat då jag ska börja nya praktiken på tisdag. Det är väll min vanliga otur om jag blir sjuk?

Well well. Ska väll börja packa snart, 2 veckor trots allt så det blir väll en del. Fan va tradigt det är, hade nog vatt roligare om man hade packat inför en resa till sydligare breddgrader. Men men, synd o klaga.

- Stephanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0