Vackert, förbannat vackert!

Hellloooooo. Sent inlägg idag, gues why? Jag kollar runt på ett alldesles alldesles fantastiskt resmål som jag ska resa till en dag. Vilket är det då jag snackar om? Jo, Den Dominikanska Republiken. Det ser helt fantastiskt ut och det jag läser är minst lika fantastiskt. Iof ska de ha vatt några oroligheter där men ska utforska detta mer. Men det verkar så underbart! Vackra stränder, underbart väder, vacker natur.. och så är det skit billigt där! Kanske resan och hoteller blir inte det billigaste men allt det andra. Ååååhh, jag vill dit nu på en gång! Minns att när jag var lite tjatade jag mycket om det och ville dit, vet inte vrf men det lät väll nice och såg nice ut. Ja, vissa drömresemål har jag haft i flera år. Min stora glädje i livet är att resa och är en av de saker jag pririoterar mest hehe.

Jaja, nog tjatat om det.. ååh!
Praktik såklart idag. Va inne hos Malin en stund där Mikk var. Snackade en stunde sen har jag bara suttit här och segat. Well well, har inte så mkt mer att säga. Juste, Julia min vän fyller 18 imorn, hoppas att det blir ut att kalasa på fredag! Sen är det inte långt kvar till Jennies tur. Alla 18, perfa!

Bara för mitt tjat ska jag allt visa några bilder så ni fattar vad jag sbackar om!



En dag..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0