1964 - 04 - 02

Till natten idag kollade jag och Mikk på Håkan hellström live DVD från Peace & Love. Det gav en ryssningar och man önskade av hela sitt hjärta att man var där, det var sådan stämning som inte går att beskriva.. 30.000 personer som såg han och att solen började gå upp när han spelade gjorde allt så mycet häftigare.. dock missade jag ju alltihop men att se det på en DVD med ganska bra kvalité är inte fy skam det heller! Så kom jag på att han fyller snart år, jag trodde att den var sen 4e men så ser jag idag att det är ju idag han fyller år! Vilket sammanträffande! Vi kollar på hans dvd på hans födelsedag utan att vi vet om det! :D

GRATTIS HÅKAN HELLSTRÖM PÅ 36 ÅRSDAGEN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0