Lördag

Ja vilken intressant rubrik va? Dock är det ju nämligen så att jag inte har bättre fantasi än så. Tragiskt men sant. Vad sägs om en hederligt bloginlägg? Var ju ett tag sen.

Vad jag gör just nu? Lyssnar på Melissa Horn, en mycket bra kvinna det! Musikalisk. Fina och mysiga låtar, så om ni inte har lyssnat på henne innan så gör det nu! Lät lite som en befallning, men gör som ni vill.

Fredagskvällen igår gjorde jag absolut ingenting, tänkte först festa men det blev inget av det, lika bra att spara pengar. Tror att det blir likadant ikväll faktiskt men om någon vill umgås så är det bara att höra av sig, jag vill inte spendera ännu en kväll ensam.

Åka karusell hade ju varit trevligt? Lions är ju i "staden", vilket gör att jag automatiskt tänker tillbaka på förra årets Lions.. den kvällen slutade ju bra. Bråk och tårar. Att det har gått ett helt år sedan allt hände mellan honom och mig är ofattbart, det har gått snabbt! Men det är historia nu, det räknas inte längre.

- Stephanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0