Jag fann ingen passande rubrik

Baah, jag är trött och klockan är endast halv 9, tokigt! Kanska lika bra så att jag somnar i tid. Skolan imorn igen ja. Lovet var väll inte alltför lattjo men alltid skönt att få ladda lite och man tackar ju inte precis nej tillde få lov man har kvar. Har ju bara 1 lov kvar.. Har dock ingen vanlig "skolångest" som jag brukar ha sista lovdagen, känns rätt okej att komma tillbaka! :)

Well well, får väll se hur länge jag håller mig vaken. Ingen mer uppdatering blir det ikväll, så god natt lovers and haters!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det är några studiedagar oxå, och håll ut, snart är sommarlovet här.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig kväll!

2010-02-28 @ 21:50:52
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0