Mardrömmar

Den värsta mardröm jag har är inte direkt en dröm jag drömmer om nätterna. Det är kanske mer en mardrömskänsla. Eller vettifan vad jag ska kalla det.

Anyway. Det jag befarar mest i mitt liv är att när jag börjar närma mig 60 och börjar fundera på vad jag har gjort i mitt liv - om jag levde ut mina drömmar och kämpade hårt för dom och kommer fram till.. ingenting. När jag blir gammal vill jag verkligen vara nöjd med mitt liv, att jag fick besöka alla dom ställena jag ville besöka och göra alla de saker som jag villa ha gjort. Det viktigaste för mig är inte att jag har blivit värsta miljonären, dock har jag behövt en hel del pengar till allt.

Men ush, jag är 18½ år, jag har sjukt gott om tid! Vad är jag orolig för? Jag har ju viljan ;)

Kommentarer
Postat av: jenny

haha jag vet, gjorde lätt min dag!

2010-02-14 @ 20:40:47
URL: http://pnisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0