Auuch!

Ush jag har sådan träningsverk efter bowlingen! Helt sjukt, jag vet, men jag är sååå fruktansvärt otränad. Tränade iaf idag och ska träna imorn med Julia & Mikk.

Har haft nu ågra mkt trevliga dagar med min vänner. I tisdags åkte vi ju skridsko och efter det fikade vi hos Julia. Vi lagade även senare mat och kladdkaka. Gott!
Bowlingen igår var ju rolig, dock hur bra det gick för mig kan ju diskuteras hehe.

Efter jag tränat idag träffade jag Annie, Julia & Mikk för vi skulel äta lite, gick även och kollade lite i affärer.
Nyss stack Malin för hon sov ju här med, hon var tyvärr inte med och åt för hon va nog lite trött. Övrigt ikväll vet jag inte vad som sker? Chill är nog det som är mest troligt.


En mycket vacker bild..


- Stephanie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0