Denna söndag

Om det är något jag hatar så är det söndagar. Jag vet inte varför. Kanske för att det är måndag och skola dagen efter men skolan har jag egentligen inget emot det är mest att jag älskar att sova ut. Ne, det värsta med söndagar är att man inser att man slösat bort en hel vecka. Iaf denna vecka känns helt bortslösad, ingenting har jag gjort, bara tränat 2 ggr. Ush. Tur är att veckan som kommer så blir det normala pass igen, för jag har redan tröttnat på gymmet. 1 gång i veckan får räcka att jag "pumpar" (rullbandet ska jag dock fortsätta med så jag når mitt mål) på gymmet.

Aja, nog om det. Är inte på det bästa humöret, har nog kommit i en svacka igen. Det går väll över.

Veckan som kommer då? Jaha ni, åka skidor på tisdag! Önska mig lycka till! Annars vet jag inte, den som lever får se!

- Stephanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0