Håll tummarna!

Imorn ska jag kolla på en lägenhet (ja, flytt igen) som jag ska bo i med tanke på att mamma & Dion flyttar till Åby och jag vägrar flytta till någon mindre håla än ljungby på minst 10 år! Om det inte blir denna så får man hoppas att ngn mer dyker upp, står iaf på kö och så får vi fortsätta att ringa runt. Håll nu tummarna åt mig!

Idag har jag bara varit hemma, mår inte så bra. Blir nog att vara hemma imorn med så missar tyvärr att åka skidor :( Men livet är inte slut än på långa vägar och fler tillfällen kommer med all förmodan att dyka upp.

Och vad jag ska tillbringa resten av kvällen vet jag ej, blir väll det vanliga - TV och data. So long fuckers!

- Stephanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0