Just det..

.. jag har ju en blogg!

Får väll uppdatera lite dåva. Vad har hänt sen sist? Sixten skadade klon och fick operera bort den. Började skolan i måndags, har haft en väldigt chill solvecka med mest projektarbetsdagar så jag och Kajsa har faktiskt inte så mycket kvar (Y) Blir troligen klar i tid! Hade utvecklingsamtal, inget jag kan klaga över. Jag har bara svårt att förstå all beröm? Nog om det.

Tränar och så med såklart. Tog en vända på gymmet idag, dock tråkigt att träna själv :(

Fredag imorn. Projekt imorn med, ska göra klart iaf 1 av desserterna, om vi hinner 1 till har vi gjort alla. Sedan helg med, inga planer alls förutom att jag ska sova. För är ju skittrött om dagarna. Jag får ingen ro när jag ska sova så har fortfarande inte vänt tillbaka dygnet ordentligt, vilket inte lär bli bättre i helgen men det är då det.

OMG höll på att glömma! HR3 har feta planer! Studieresa till Barcelona! 26 galningar till en storstad, fyfan vad kul det ska bli!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0