Vilken smärta!

Chooochoo!

Först av allt i detta inlägg vill jag gnälla lite över min jävla träningsvärk, speciellt i armarna! Dock har jag i hela kroppen.. får skylla mig själv som går ut för hårt och stretchar för dåligt! Då var den delen avklarad.

Ja vad jag gjort idag då? Tränat med Annie, Mikk & Julia. Efter vi tränat handlade vi lite och åt, var sukt hungriga efter träningen. Kollade även på den helsjuka serien Heja Björn. Haha fyfan vad vi skrattade, speciellt till avsnittet då de har öldrickartävling - 3 personer på 100 liter på en helg. De klarade det med! Haha måste ses!

Chill idag såklart. Imorn däremot blir det feeeest. TAGGAD! Laaater!

- Stephanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0