What to do..

.. om inte en lista!
1. Det första du tvättar i duschen? håret
2. Vad har din favorit hoodie för färg? hade en svart som helt plötsligt försvann spårlöst.. saknar den!
3. Gillar du kaffe? nej
5. Hur mår du just nu? helt okej
6. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? har väll ingen crush
7. Säger du aim elller a-i-m? vad
8. Berätta om din senaste dröm? Den jag minna var att jag tog studenten, var utklädd till pocahontas och blev kidnappad.
9. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? nej
10. Vad vill du ha just nu? en kram
11. Använder du tandtråd? nej
12. Vad är det första du tänker på om jag säger skräp? papper
16. har du räknat till 1000 någon gång? nej
17. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? slickar
18. Använder du smileys? jadå
19. Hur många sovrum finns det i ditt hus? 1
20. Har du träffat någon kändis? njea
21. Gillar du keso? Ja
22. Vilken låt hade du sist i huvudet? vettifan vad den heter
23. Hur många länder har du besökt? orkar inte räkna, 10+ tror jag iaf
24. Är dina föräldrar stränga? hahaha nej
25. Skulle du kunna hoppa fallskärm? jag önskade att jag skulle våga, men jag vågar inte ens hoppas från 3an så det känns väldigt avlägset
26. Skulle du kunna gå ut och äta med George W. Bush? why not
28. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Ja, jag gör ;)
30. Brukar du hyra film? ibland
31. Vem sitter framför dig under matte lektionerna? har inte matte
35. Vart kommer du vara på Lördag? mcdonalds
36. Bruna eller vita ägg? whatever
37. Gillas musik? nej, musiken älskas
38. Brukar du åka tåg? nej
39. Var du med och upplevde när world trade center föll i NY? nej
41. Vad är det för dag idag? fredag
40. Vad åt du till lunch? åt ingen lunch
43. Vad gör din bästa vän imorgon? festar
46. Har du någonsin upplevt "the butterfly effect"? nej 
47. Vad tycker du om new york yankees? inget
51. Har du lockigt hår? nix
52. När grät du senast? idag
53. Har du gått in i en vägg någon gång? jag är klant nr 1 så jag antar det
55. Har du köpt någonting från H&M? ja
56. Favorit årstid? sommaren
61. Vem höll du senast i handen? vet ej, håller väll aldrig handen, kanske biffens hand ibland haha :)
62. Sover du med TVn på? nej
63. Har du druckit alkohol direkt ur flaskan? Ja
64. Tycker du att du är gammal? nej
65. Är du mörkrädd? ibland
66. Gillar du ditt liv just nu? jag vet inte, det rätt okej endå trots allt
67. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? har inget bad :(
68. Knackar du trä? eh
69. Har du bra syn? HAHA, ja med glasögon & linser har jag.. utan är allt i en dimma 
70. Kan du slicka dig på armbågen? nej (var tvungen att testa haha)
71. vart är dina föräldrar just nu? hemma tror jag
72. Har du någonsin blivit kysst i en hiss? tror inte det
73. Vilken CD kommer du köpa härnäst? skulle jag ha råd att KÖPA EN CD! Nej, juste det.
74. Vad har du på dig just nu? tights och tjock mysig tröja
76. Någonsin hoppat ut genom ett fönster? ja har jag säkert, inte från högt iaf
77. Är det ok att ljuga för dig? NEJ det är det verkligen inte
78. Vad är det senaste du köpte? hmmm
79. Hur ofta pratar du i telefon? varannan dag kanske.. eller varje? Ne det är olika.
80. Har du ett komplicerat förhållande med någon? nejdå
81. Hatar du mer än 3 personer? nej
82. Har du fällt någon? vet inte
86. Använder du sushipinnar? nja, så jobbigt att äta med,.... mmm sushi!
87. Är du för förlåtande? jadå, tycker inte om långsinta människor!
88. Äger du någonting från Hot Topic? nej
89. Äger du ett vapen? några handgranater
90. Brukar du busringa? nej jag skulle bara börja skratta 
91. Har du någonsin befunnit dig i ett slott? tror det
92. Gillar du ditt hår? nej
93. Gillar du dig själv? typ aldrig
94. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? mamma definitivt
95. Hur ofta använder du MSN? varje gång jag är på datan - varje dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0